Monday, November 21, 2011

Piggelin?

Nej. Jag dementerar!
Minns ni tidiga morgonpromenaden innan jag skulle iväg till universitetet och plugga? Minns ni att jag skulle iväg och plugga???
Nä. Vaknade av ett sms när min spårvagn gick med en liten besviken påminnelse från min morgondate och jag svor som en gris i en kvart medan jag omstrukturerade min dag. Jag insåg snart att det helt enkelt inte var någon ide att bege sig in för att kasta sig in i halvlek på föreläsningar som (i ärlighetens namn) är värdelösa även om man sitter med ifrån början. Kolkade i mig ett glas vatten och gav mig ut på en timmas morgonpromenad medan jag lyssnade på Morgonpasset i P3. Nu väntar lite plugg innan jag beger mig in till gymmet innan jag går till jobbet och jobbar kvällspass. Efter det lär jag väl somna och vakna som en normal människa i morgon eller???

Dagens gym; fläskigt benpass of doom!

No comments:

Post a Comment