Monday, November 21, 2011

Det är synd om mig

Ja, det är väl bara att konstatera att början på den här veckan inte alls är min...
Som sagt så försov jag mig i går så det blev ingen skola för min del, däremot lyckades jag hanka mig iväg till gymmet och fläska på ett riktigt benpass. Men vad händer när jag kör benböj? Jag sträcker något som gör förjävligt ont under vänster skulderblad... Jag var sedan så trött på jobbet att jag knappt visste vad jag hette och därmed åt jag gräddtårta till kvällsmat.
Sedan, när man kommer hem efter jobbet och bara vill gå och lägga sig så tycker resten av mina medboende att det är en skitbra ide att skrika och stöka fram tills 12. Så inte fan gav jag mig upp ur sängen för en morgonpromenad i morse. Jag pressar sömnen ur den där sängen som blod ur en sten! Inte så himla lätt när hela vänster skuldra värker som ett as... Men nu tänkte jag lalla iväg till dagens föreläsningar i alla fall.

Grattis du som läste det här på morgonen, hoppas bara inte det sätter ngt slags mood på din dag...

No comments:

Post a Comment