Friday, November 18, 2011

Supergirl on a superfriday

Goddamn homies!
Minns ni tentan jag nailsvor över i går? Nailed it! Vi hade alltså 4 timmar på oss. Jag skriver färdigt på en timma and then it's weekend! Det innebar att jag ramlade in på gymmet och pumpade armar till förbannelse och nu sitter jag här och förbränner på cykeln. Sen är det ett par timmars vila innan jag beger mig hem till M för veckans ätarmål. Börjar känna mig lagom tom nu så det kan ju passa bra med fredagen första dietveckan. Uppdaterar er med lite spännisbilder från herrarnas och vill bara påpeka att jag inte svälter mig själv på något sätt- jag äter snarare hela tiden- och att bilderna i måndags kom efter en helylle svullohelg hos mina föräldrar. Så det mesta som har försvunnit nu är ren vätska skulle jag tro.

No comments:

Post a Comment