Monday, November 14, 2011

Kvällspass

Jeesus laaawd! Nu har man väl varit duktig i alla fall! Jag satt fram till klockan tre på eftermiddagen och lyckades faktiskt komma en bra bit på vägen i pluggandet. Det känns lite betryggande att jag troligen slipper göra en till omtenta på det här. Sedan begav jag mig till jobbet och umgicks med mina pensionärer några timmar innan jag rusade in på gymmet för att utnyttja de sista en och en halv timmarna de hade öppet.
Jag bjöd mig själv på mage och axlar i dag. Mage för att det behövs, axlar för att det är förbannat roligt. Mage är förbannat tråkigt, så de vägde liksom upp varandra. Men man ser ju vilken av dessa som jag behöver jobba på på nedanstående bilder. Tänkte köra en deffperiod nu för det är lite tråkigt att iofs ha muskler, men se smårultig ut bara för att de ligger under ett lager med fett. Vi började med en halvtimmas crosstrainer efter styrkan i dag och i morgon bitti bränner vi av en mil innan jag sätter mig och pluggar!

No comments:

Post a Comment