Tuesday, November 15, 2011

Comfort zone...

Där är jag på två olika sätt just nu. Min comfort zone alltså. Dels är det hemskt bekvämt att springa mina 9,5km just nu. Men jag måste liksom stanna där då jag känner att jag är uppe och naggar en litet för lång distans för mina knän. Däremot väljer jag hela tiden att springa rundan i det håll där det är mest nerförsbacke hela tiden. Nästa gång vänder jag på den så att jag faktiskt är trött när jag har sprungit... Bra för knäna också.
Den andra zonen av stor comfort verkar vara min bakdel. Testade nyss mina "in shape pants"- ni vet de där byxorna man kommer ner i när man är nöjd med sin form- de går inte att knäppa och gör ont över låren. Så den där deffen jag pratade om i går; it's on bitches!

Litet stretch för mina pinsamt stela höfter;

No comments:

Post a Comment