Sunday, November 13, 2011

Fars dag

Och så vaknar man hemma hos mamma och pappa och känslan av att det senaste året aldrig hänt kommer över en. För ett år sedan så hade jag precis kommit hem från Frankrike med endast 6 kg bagage inklusive kläder, hygienartiklar och plånbok, och sov i just denna bäddsoffa och var lite emotionellt avtrubbad. Jag hade stora beslut att ta och hade ingen aning om vad jag ville med livet nu. Sedan dess har jag förstått hur otroligt viktiga och fantastiskt stöttande mina föräldrar är. Hur långt de är beredda att gå för mig och att de alltid är ärliga mot mig. Och framför allt så låter de mig fatta mina egna beslut fastän de inte alltid tycker att jag gör rätt. De är kort sagt mina klippor i stormen som det senaste året har varit, och nu hoppas vi på ett bättre, större och gladare år efter detta.

I alla fall så har jag klämt i mig en frukost av rostad bröd och ägg och ska nu försöka plugga lite innan fler ansluter sig till hemmet för att äta middag.

Ha en bra fars dag nu, alla!

No comments:

Post a Comment