Thursday, November 17, 2011

Där kom det...

Aj, that's all I'm sayin. Men guuud vad gött att känna att man har ont i hela axel/rygg/bröst-partiet och inte bara i en enstaka muskel. Och inte får man mindre ont av att man måste sitta här och skriva om alkaner. Men jag tänker inte kugga den här tentan en gång till, det hade ju bara varit pinsamt... och jag vet, ni som faktiskt gillar kemi; det behöver inte vara så svårt, men jag saknar total motivation för detta eftersom jag tycker att det är dötrist. Jag är intresserad av nutrition, inte av normalpotentialer och fan och hans moster.
Som ni ser börjar jag bli lite vresig över detta, men det går väl över någon gång efter tentan i morgon förhoppningsvis...

I mina pauser så äter jag och tittar runt på bloggar. Och gissa om jag inser att jag har en hel del att jobba på när jag kommer in på den här tjejens blogg;
Vilken tjej! 19 år, dvs 2 år yngre än mig, och ett enormt försprång! Så jag är en tanig räka med stor bak, men sköter jag mina kort rätt så har jag ju en tydlig målbild att se fram emot!!!

No comments:

Post a Comment