Wednesday, November 16, 2011

Upplägg

Då så, efter att ha funderat fram och tillbaka ett par dagar nu med en diet som funkar bra efter att jag nu känns efter, så har jag bestämt mig för mitt upplägg. I och med att jag egentligen inte har särskilt mycket muskler att spara på så kör jag på diet fram till jul för att helt enkelt komma ner i fett%. Visst kommer musklerna att stryka med, men jag känner hellre att jag har en tiggt bas att lägga muskler på sedan eftersom jag aldrig vill bli "tung" om ni förstår. Så nu kör vi på med träningen och lite kalorier. Sedan har jag vilodagar mellan 21:à december och 1;à januari för att sedan gå in i en fas som är helt ny för mig; att försöka bygga så mycket muskler som möjligt. Vilka grupper jag kommer att fokusera på är lite svårt att säga, men jag kan ju säga att rumpa, axlar, mage är mina top3 på starka tjejer. Men som sagt;vi får se!

Jag har förresten inte hunnit med att få träningsvärk än, men är trött i hela överkroppen, så jag skulle tro att det kommer och slår mig i huvudet när som helst!

No comments:

Post a Comment