Wednesday, November 23, 2011

Bättre by far

Ja, det måste jag säga. I dag är en långt bättre dag trots att mina kära medboende tyckte det var en bra ide att lyssna på konstig indie-trummor-och-flöjtmusik fram till halv ett. Och jag ska faktiskt ge en app credd för detta.
Jag var vansinnigt skeptisk till en app som heter SleepCykle innan i går då jag fick för mig att testa då jag tydligen envisas med att sova på min dåliga sida de senaste dagarna. Appen känner när du vänder dig i sömnen och håller koll på när, inom en radie av angivna 30 minuter, som det är bäst att väcka dig.
Och se på fan. Det kändes helt allvarligt som om jag redan var vaken och telefonen bara liksom påminde mig om det... 05:23! Senaste tiden jag satte var 05;40 så jag klev fräsch(så fräsch jag nu kunde efter en halv natts flöjtmumbojumbo), vaken och kreativ ur sängen och rakt ut på morgonpromenad!

Som ni ser så vred jag mig ganska rejält tills musiken liksom tig slut;

No comments:

Post a Comment